Szavatosság

Hogyan tudsz élni a szavatossági jogoddal?

Az általunk forgalmazott minőségi termékek szavatossága 1 év. A felmerülő reklamációkat igyekszünk gyorsan, szakszerűen intézni természetesen a hatályos jogszabályok figyelembevételével, melyről alább tálékozódhat.

  • Ha a használat során bármilyen rendellenességet tapasztal, kérjük haladéktalanul értesítsen minket e-mailben az  info@taskacentrum.hu címen vagy telefonon a 06 30 201 7200 telefonszámon.
  • Kérjük emailben írja meg a termék hibáját, valamint csatoljon hozzá fotót a táskáról és a hibájáról.
  • A beérkezett emailre pár napon belül belül válaszolunk.
  • 2022 01.01. után vásárolt hibás terméket a webáruházunk saját költségére visszahozatja a Magyar Postával.
  • 2022.01.01. előtt vásárolt terméket a vásárlónak saját költségére kell visszaküldenie.
  • Cím: Táskacentrum 9700 Szombathely Fő tér 37.
  • Csak tiszta állapotú, letörölt terméket áll módunkban átvenni vizsgálatra.
  • Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy a reklamáció jogos, az alábbiak szerint járunk el:
  • A visszakapott termék a probléma jellegét illetően kétféle lehet:
  • 1. Javítható hiba
  • Ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavítjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a mi költségünkre visszajuttatjuk.
  • 2. Nem javítható hiba
  • Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük. Visszatérítést csakis bankszámlára tudunk elvégezni, lakcímre nem áll módunkban.
  • A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor nem rendeltetés szerű használat merül föl (pl.egy helyen kidörzsölődik a táska, sarkai elkopnak, világos táska elszíneződik, bőrönd kereke elkopik, a reptéren összetörik stb.) a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.
  • Szavatosággi feltételek
  • Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
  • Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi forgalmazója biztosítják Önnek. 
  • A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre 1 év garancia kötelező. Az ennél hosszabb garanciát külön jelöljük. A garancia idő kezdete a számla dátuma.   
  • Garancia igény a számla bemutatásával érvényesíthető
  • A garanciális problémával visszaküldött táskákat továbbítjuk a forgalmazónak, aki intézkedik a mielőbbi javíttatásról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett.
  • A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a forgalmazó fenntartja a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
  • A csere vagy pénz visszafizetés csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt .
  • A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások, valamint a természetes elhasználódásból eredő kopások (pl. kidörzsölés,sarkak kopása,világos táska elszíneződése,bőrönd kerék kopása stb) nem a gyártásból eredő hibák,ezért azok nem tartoznak a garanciális reklamáció körébe. Ilyen eseteknél szakvéleményt kérünk és aszerint járunk el.
  • Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a Webshopunk telefon számán. 
  • Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
  • Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a garancia nem érvényesíthető.
  • Amennyiben a garancia, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási ideje 1 év.