Szavatosság
REKLAMÁCIÓ
Termékszavatosság
Bármilyen minőségi hiba, reklamáció esetén az info@taskacentrum.hu címen vedd fel velünk a kapcsolatot.
Kérjük emailben írd meg a termék hibáját, valamint csatolj hozzá fotót a táskáról és a hibájáról.
Még nem hordott új, címkés terméken minőségi hibát tapasztalsz, mi azt díjmentesen kicseréljük, vagy kérésre a termék vételárát és - amennyiben a számlán szereplő tételek mindegyike visszakerül a Táskacentrum-hoz - a szállítási költséget is visszatérítjük.
Amennyiben a termék visszajuttatásának módjáról egyeztettél kollégánkkal, az alábbi, kitöltött dokumentumot kérjük, hogy mellékeld a termékhez:
A minőségi hiba elbírálásához mindenképpen előzetes egyeztetés szükséges - ehhez a következő e-mail címen kell felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársunkkal:
info@taskacentrum.hu
1. Javítható hiba
Ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavítjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a mi költségünkre visszajuttatjuk.
2. Nem javítható hiba
Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük. Visszatérítést csakis bankszámlára tudunk elvégezni, lakcímre nem áll módunkban.
Szavatosággi feltételek
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi forgalmazója biztosítják Önnek.
A csere vagy pénz visszafizetés csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt .
A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások, valamint a természetes elhasználódásból eredő kopások (pl. kidörzsölés,sarkak kopása,világos táska elszíneződése,bőrönd kerék kopása stb) nem a gyártásból eredő hibák,ezért azok nem tartoznak a garanciális reklamáció körébe. Ilyen eseteknél szakvéleményt kérünk és aszerint járunk el.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
További információk: