Bármilyen minőségi hiba, reklamáció esetén az info@taskacentrum.hu címen vagy a 06 30 201 7200 telefonszámon vedd fel velünk a kapcsolatot.
Kérjük az emailben tüntesd fel a rendelés számát, a termék hibáját, valamint csatolj hozzá fotót a táskáról és a hibájáról.
Még nem hordott új, címkés terméken minőségi hibát tapasztalsz, azt díjmentesen kicseréljük, vagy kérésre a termék vételárát és - amennyiben a számlán szereplő tételek mindegyike visszakerül a Táskacentrum raktárához - a szállítási költséget is visszatérítjük.
Amennyiben a termék visszajuttatásának módjáról egyeztettél kollégánkkal, az alábbi, kitöltött dokumentumot kérjük, hogy mellékeld a termékhez reklamációs nyomtatvány.
A minőségi hiba elbírálásához mindenképpen előzetes egyeztetés szükséges - ehhez a következő e-mail címen kell felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársunkkal: info@taskacentrum.hu
1. Javítható hiba
Ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavítjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a mi költségünkre visszajuttatjuk.
2. Nem javítható hiba
Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük. Visszatérítést csakis bankszámlára tudunk elvégezni.
Szavatosági feltételek
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi forgalmazója biztosítják Önnek.
A csere vagy pénz visszafizetés csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt .
A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások, valamint a természetes elhasználódásból eredő kopások (pl. kidörzsölés,sarkak kopása,világos táska elszíneződése,bőrönd kerék kopása stb) nem a gyártásból eredő hibák,ezért azok nem tartoznak a garanciális reklamáció körébe. Ilyen eseteknél szakvéleményt kérünk és aszerint járunk el.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
Át nem vett csomag
A rendelés lemondását jelezni kell webáruházunk felé az info@taskacentrum.hu e-mail címre vagy a +3630 201 7200 telefonszámon.
Az ingyenes lemondást akkor tudjuk elfogadni ha a megrendeléstől számított 24 órán belül megtörténik.A futárszolgálatnak már átadott csomag lemondását nem áll módunkban teljesíteni.
Távollévők között, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik amiben a vásárló amennyiben nem mondja le a megrendelt csomagot köteles azt átvenni.
Az futárszolgálattól át nem vett csomag szállítási költségét és csomagolási díját cégünknek megtéríteni köteles.
Ennek összege 2 000 Ft, amiről díjbekérőt állítunk ki a megrendelő felé.
Elkötelezettek vagyunk a tisztességes kereskedelmi magatartása gyakorlása melett és ezt elvárjuk minden megrendelőnktől is.
Kérdésével bizalommal forduljon hozzánk elérhetőségeinken.
További információk: FELHASZNÁLÁSI ÉS ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK