Rendelésedtől 30 napon belül elállhatsz. Az elállási időszak a rendelés kézhezvételétől kezdődik.
A Polgári Törvénykönyv 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja értelmében csak azok a természetes személyek minősülnek fogyasztónak, akik tevékenységüket nem szakmai, önálló foglalkozás vagy üzleti tevékenység keretében végzik. Ez azt jelenti, hogy jogi személyek (mint például a Kft., Bt., EV.) nem jogosultak az indokolás nélküli elállási jog gyakorlására.
Visszaküldés csomagfeladással
1. Töltsd ki a visszaküldési formanyomtatványt (kattints ide érte).
2. Helyezd a visszaküldeni kívánt terméke(ke)t ugyanabba a csomagba, amelyikbe a rendelésed érkezett.
3. Tedd a visszaküldési űrlapot a dobozba és zárd le biztonságosan.
4. Az alábbi címre küldd vissza a termék(ek)et: 9700 Szombathely Fő tér 37. Táskacentrum
A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. Utánvétes, portós csomagot nem veszünk át.
Személyesen viszem vissza a Táskacentrum üzletbe
1. Töltsd ki a visszaküldési formanyomtatványt (kattints ide érte).
2. Hozd vissza a termék(ek)et és a nyomtatványt üzletünkbe, az alábbi címre: Táskacentrum 9700 Szombathely Fő tér 37.
A pénzvisszafizetés módja bankszámlára utalás, amihez kérjük add meg a bankszámlaszámod. Ha bankkártyával egyelítetted ki a vásárlás összegét, akkor a bankkártyádra visszafordítjuk a visszaküldött termék(ek) összegét.
Ha a termék megérkezett a raktárunkba a visszatérítésre 14 napunk van.
FONTOS!
A visszaküldött terméket csak akkor fogadjuk el, ha nem volt használatba véve és az eredeti címkével van ellátva. Amennyiben levágod a termékről az eredeti címkét, az már nem új termék, így nem áll módunkban visszavenni!
Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), a jóváhagyást követően visszautaljuk a vételár(uk)at a visszaküldési formanyomtatványon feltüntetett bankszámlaszámra vagy visszautaljuk a rendeléskor kifizetett bankkártyára.
Amennyiben nem eredeti állapotában kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), nem áll módunkban visszautalni a vételár(uk)at és portósan visszaküldjük!
ÁT NEM VETT CSOMAG
A rendelés lemondását a rendelés leadásától számítva 3 órán belül jelezni kell webáruházunk felé az info@taskacentrum.hu e-mail címre. A futárszolgálatnak már átadott csomag lemondását nem áll módunkban teljesíteni.
Távollévők között, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik, amiben a vásárló amennyiben nem mondja le a megrendelt csomagot köteles azt átvenni. A futárszolgálattól át nem vett csomag szállítási költségét és csomagolási díját cégünknek megtéríteni köteles. Ennek összege 2000 Ft, amiről díjbekérőt állítunk ki a megrendelő felé. Elkötelezettek vagyunk a tisztességes kereskedelmi magatartás gyakorlása mellett és ezt elvárjuk minden megrendelőnktől is.
Amennyiben további kérdésed van keress minket az info@taskacentrum.hu email-címen.
A velünk kötött szerződés során a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben – A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól – foglaltak szerint járunk el.
További információk: FELHASZNÁLÁSI ÉS ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK