Hogyan lehet ellenőrizni hogy a kiválasztott termék van raktáron?
Ha az adott termék megjelenik az oldalunkon, az azt jelenti, hogy a termék van nálunk raktáron és meg lehet vásárolni. /Előfordulhatnak kivételes esetek./
Hány nap a kiszállítási idő?
A leadott rendelések kiszállításának várható ideje 1-2 munkanap. /Néhány eset azonban eltérhet ettől./
Hogyan lehet rendelést leadni?
Rendelést leadhat közvetlen honlapunkon.
Hogyan lehet a terméket tisztítani?
Ápolási útmutató: Műbőr és textil termék esetén nedves ruhával tisztítható, mosógépben nem mosható. Bőr termékek esetén száraz ruhával tisztítható, mosógépben nem mosható.
Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?
Ha szeretné visszaküldeni a vásárolt terméket, akkor a rendelés feladásáról szóló emailben található visszaküldési formanyomtatványt kitöltve, küldje el nekünk a termékkel és a számlájával együtt. Részletes információk itt.
Milyen címre kell a terméket visszaküldeni?
9700 Szombathely, Fő tér 37. Táskacentrum
Mennyi idő alatt érkezik vissza a pénz a számlámra?
Az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszautaljuk az ügyfél által megadott bankszámlára.
Mit tegyek ha a termék meghibásodik?
Emailben írja meg a vásárlás azonosítóját, a termék hibáját, küldjön róla fotókat és jelezze telefonon ügyfélszolgálatunknak.
Elérhetőségek: info@taskacentrum.hu Telefon szám: +3630 2017200
Ha a termék színárnyalata eltérő?
A termékekről professzionalis ORBITVU fotoboxban készítjük a fotókat a legkiválóbb minőségben. Az Ön készülékének képernyő felbontása azonban befolyasolhatja a színek árnyalatát.