Leggyakoribb kérdések?

Hogyan lehet ellenőrizni hogy a kiválasztott termék van raktáron?

Ha az adott termék megjelenik az oldalunkon, az azt jelenti, hogy a termék van nálunk raktáron és meg lehet vásárolni. /Előfordulhatnak kivételes esetek./

Hány nap a kiszállítási idő?

A leadott rendelések kiszállításának várható ideje 1-2 munkanap. /Néhány eset azonban eltérhet ettől./

Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelést leadhat közvetlen honlapunkon.

Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

Ha szeretné visszaküldeni a vásárolt terméket, akkor a rendelés feladásáról szóló emailben található visszaküldési formanyomtatványt kitöltve, küldje el nekünk a termékkel és a számlájával együtt. Részletes információk itt.

Milyen címre kell a terméket visszaküldeni?

9700 Szombathely, Fő tér 37. Táskacentrum

Mennyi idő alatt érkezik vissza a pénz a számlámra?

Az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszautaljuk az ügyfél által megadott bankszámlára.

Mit tegyek ha a termék meghibásodik?

Emailben írja meg a vásárlás azonosítóját, a termék hibáját, küldjön róla fotókat és jelezze telefonon ügyfélszolgálatunknak.

Elérhetőségek:  info@taskacentrum.hu  Telefon szám: +3630 2017200

Ha a termék színárnyalata eltérő?

A termékekről professzionalis ORBITVU fotoboxban készítjük a fotókat a legkiválóbb minőségben. Az Ön készülékének képernyő felbontása azonban befolyasolhatja a színek árnyalatát.

simplepay_hu